Mijn 80s racewagens

1980 Genk. Belgian Kart veld. Mijn eerste confrontatie met Bertrand Gachot.

1980 Bierset. Ik heb nummer 70.

1981 Mettet. Kart uithoudingsvermogen veld om de hand te houden.

1980 Luik. Slalom op Mini.

1981 Toekenning van de endurance kartprijs.

1981 Proformule en Europees veld op FF Croslee.

1981 Champ Proformula Ik begon aan het grote avontuur van het autoracen op deze FF Hirondelle 001.

1980 Bxl. Het Monaco van het karten. Ik win deze eerste race in Sint-Joost.

1982. Proformula, Benelux en Europees veld op FF Croslee.

1982 Zolder poduim F Ford.

 

1982 Europees veld in Francorchamps. Mijn eerste race onder de zondvloed. Hier aan het begin van La Source.

1982 Europees veld in Francorchamps. In de Raidillon op een moment dat het nodig was om deze prachtige bocht te maken.

1982 Europees veld in Francorchamps. Mijn eerste race onder de zondvloed.

1983 Zolder. Donderdag als proloog voor de EG Trophy. We glijden op olie. Ik werd bijna gedood...

 

1983 Zolder. Donderdag als proloog voor de EG Trophy. Op dat moment reden de verschillende typen auto's samen.

1983 Mijn F Ford Croslee is uit.

1983 Mijn F Ford Croslee is uit.

1983 Zolder. Overwinning op FF Croslee.

 

1983. EG Trofee. FF Merlijn om mijn Croslee te vervangen bij de druppel van een hoed.

 

1984. W-E van de 24 uur van Zolder en het GrN-veld.

 

1984 Zolder 24 uur. Nissan. Tijdens de tests.

 

1984 Francorchamps. Belgisch GrN veld op VW Golf GTI 1600cc.

 

1984 Francorchamps. Belgisch GrN veld op VW Golf GTI 1600cc.

 

1984 Francorchamps. Belgisch GrN veld op VW Golf GTI 1600cc.

1984 Zolder. Belgisch GrN veld op VW Golf GTI 1600cc.

1985 Francorchamps. Europees veld op FF Rondeau. Remmen van de bron.

1985 Zolder poduim F Ford.

1985 Francorchamps. Europees veld op FF Rondeau. In de beurt van The Source.

 

1985 Zandvoort. Europees veld op FF Rondeau. Remmen van La Tarzan.

 

1985 Zandvoort. Europees veld op FF Rondeau.

1985 Francorchamps. Mijn eerste wedstrijd in de F3 in het Keerbergen Transport Team van Prosper Molenkens.

1985 Francorchamps. F3 UK-veld van F3. In hetzelfde team als Eric Bachelart.

1985 Francorchamps. Deze zondag zal Stefan Bellof zelfmoord plegen in de Sport Proto race.

1985 Francorchamps, 24 uur per dag geopend. Mijn eerste 24 uur in het Vamo Racing Team.

1985 Francorchamps, 24 uur per dag geopend. We zullen eindigen met de grote vreugde van dit kleine Honda Belgium team.

1985 Le Mans. Ik werd de importeur van F Ford voor de Benelux.

1986 Francorchamps, 24 uur per dag geopend. BMW 635CSI. Met JM Pirnay en W Maljean.

1986 Francorchamps, 24 uur per dag geopend. BMW 635CSI. Met JM Pirnay en W Maljean.

1986 Francorchamps, 24 uur per dag geopend. BMW 635CSI. In het geel, de "Go Belgian" aanhangers.

1986 Francorchamps Honda CRX GR N

1986 Zolder EG Trophy. BMW 635CSI. Met JM Pirnay en W Maljean.

 

1986 Zolder EG Trophy. BMW 635CSI. Met JM Pirnay en W Maljean.

1986 Albi. Champ de France F3. Deelnemers aan deze race zijn Yannick Dalmas, Jean Alesi. Paul Belmondo, Eric Bernard, Eric Bachelart, Harald Huysman, Michel Trollé, Eric Bachelart, enz.

1986 Albi. F3. De eerste auto met de "Go Belgian" kleuren.

1986 Albi. F3. De eerste auto met de "Go Belgian" kleuren.

1986 Francorchamps. GrN-veld op Honda CRX van Team Nico Difiore.

1986 Francorchamps. GrN-veld. Bij de ingang van de bushalte.

1986 Francorchamps. GrN-veld. Vecht met Ph Ménage en Chantal Grimard.

1986 Zolder. -GrNveld op Honda CRX.

 

1987. Go Belgian" project om in het GrN-seizoen mee te doen in de "Go Belgian" kleuren.

 

1987. Mettet. Ik won deze uithoudingsrace met Thomas Dumonceau met zijn Golf GTI.

1987 Chimay endurance VW Golf GTI.

1987 Coxcide Gr N Honda CRX.

 

1987. Francorchamps 24 uur. Met Thomas Dumonceau en JM Pirnay.... We gaan naar de frontlinie.

1987 Francorchamps, 24 uur per dag geopend. Op Honda Civic van Nico Difiore met JM Pirnay en Didier Meerschaut.

1987 Bierset. GrN veld op Nico Difiore's Honda CRX.

 

1987 Bierset. GrN-veld op Honda CRX. Tarief remmen en twee minder.

1987 Bierset. GrN-veld op Honda CRX. Op drie wielen, zelfs in de regen. Die dag, zal Didier zichzelf voor de kust doden.

 

1987 Bxl Gare du Nord. Categorieoverwinning voor een zeer groot publiek.

 

1987 Zolder. Belgisch veld GrN. Op Honda CRX van Nico Difiore van Helm en Chapelle Motors.

1988 Francorchamps 24u. Op Honda Civic van Nico Difiore met JM Pirnay en wijlen Guy Neve.

1988 Zolder EG Trophy. Op Honda Civic van Nico Difiore met JM Pirnay en wijlen Guy Neve.

1988 Bxl Atomium. Belgisch veld GrN. Op Honda CRX.

1988 Zolder. Belgisch veld GrN. Op Honda CRX.

1989 Zolder. GrN-veld op Honda Civic van het Waterloo VGH-team.

1989 Bxl Atomium. GrN-veld op Honda Civic van het Waterloo VGH-team.

1989 Bxl Atomium. GrN-veld op Honda Civic van het Waterloo VGH-team.

1989 Francorchamps, 24 uur per dag geopend. Met Pascal Tillekaerts op Honda Civic van het Waterloo VGH Team. We zullen een van de enige twee pilootbemanningen zijn.

1990. België Procar veld. Ik reed de laatste koers van het seizoen op deze Honda CRX.

1989 Zolder. Belgisch veld GrN. Ik start vanaf pole in de eerste race van het seizoen.

1989 Procar F1 Honda Civic Francorchamps Procar F1.

1989 Zolder Honda Civic.

1989 Zolder. Belgisch veld GrN. Ik start vanaf pole in de eerste race van het seizoen.

 

getuigenissen

  • Melis C.
    07-07-2017 15:00
    C’est avec plaisir que j’ai pu constater l’intérêt qu’ils portaient à vos conseils, et surtout les questions qu’ils vous ont posés pendant cette formation. (..) Je ne regrette pas cette formation et même plus je la conseille au professionnel de la route .Monsieur Leenen Administateur gérant de la société City Tax
  • Iza A.
    07-07-2017 15:00
    En résume ce jour là j'ai pris une lessivée que je n'oublierai jamais, et j'ai passé une journée qui va résonner longtemps dans ma mémoire. J'ai appris énormément de choses en peu de temps. Quant à Francorchamps, superbe, impressionnant, très technique… JJL
  • Annelien R.
    07-07-2017 15:00
    L’activité est à recommander à tout ceux qui désirent, en toute convivialité, mieux comprendre leur véhicule et l'ensemble des systèmes d'aide à la conduite et qui ne craignent pas, d’intentionnellement, se mettre en « situation » périlleuse. La fratrie Sandrine, Martin et Jérôme