Mijn 80s racewagens

1980 Genk. Belgian Kart veld. Mijn eerste confrontatie met Bertrand Gachot.

1980 Bierset. Ik heb nummer 70.

1981 Mettet. Kart uithoudingsvermogen veld om de hand te houden.

1980 Luik. Slalom op Mini.

1981 Toekenning van de endurance kartprijs.

1981 Proformule en Europees veld op FF Croslee.

1981 Champ Proformula Ik begon aan het grote avontuur van het autoracen op deze FF Hirondelle 001.

1980 Bxl. Het Monaco van het karten. Ik win deze eerste race in Sint-Joost.

1982. Proformula, Benelux en Europees veld op FF Croslee.

1982 Zolder poduim F Ford.

 

1982 Europees veld in Francorchamps. Mijn eerste race onder de zondvloed. Hier aan het begin van La Source.

1982 Europees veld in Francorchamps. In de Raidillon op een moment dat het nodig was om deze prachtige bocht te maken.

1982 Europees veld in Francorchamps. Mijn eerste race onder de zondvloed.

1983 Zolder. Donderdag als proloog voor de EG Trophy. We glijden op olie. Ik werd bijna gedood...

 

1983 Zolder. Donderdag als proloog voor de EG Trophy. Op dat moment reden de verschillende typen auto's samen.

1983 Mijn F Ford Croslee is uit.

1983 Mijn F Ford Croslee is uit.

1983 Zolder. Overwinning op FF Croslee.

 

1983. EG Trofee. FF Merlijn om mijn Croslee te vervangen bij de druppel van een hoed.

 

1984. W-E van de 24 uur van Zolder en het GrN-veld.

 

1984 Zolder 24 uur. Nissan. Tijdens de tests.

 

1984 Francorchamps. Belgisch GrN veld op VW Golf GTI 1600cc.

 

1984 Francorchamps. Belgisch GrN veld op VW Golf GTI 1600cc.

 

1984 Francorchamps. Belgisch GrN veld op VW Golf GTI 1600cc.

1984 Zolder. Belgisch GrN veld op VW Golf GTI 1600cc.

1985 Francorchamps. Europees veld op FF Rondeau. Remmen van de bron.

1985 Zolder poduim F Ford.

1985 Francorchamps. Europees veld op FF Rondeau. In de beurt van The Source.

 

1985 Zandvoort. Europees veld op FF Rondeau. Remmen van La Tarzan.

 

1985 Zandvoort. Europees veld op FF Rondeau.

1985 Francorchamps. Mijn eerste wedstrijd in de F3 in het Keerbergen Transport Team van Prosper Molenkens.

1985 Francorchamps. F3 UK-veld van F3. In hetzelfde team als Eric Bachelart.

1985 Francorchamps. Deze zondag zal Stefan Bellof zelfmoord plegen in de Sport Proto race.

1985 Francorchamps, 24 uur per dag geopend. Mijn eerste 24 uur in het Vamo Racing Team.

1985 Francorchamps, 24 uur per dag geopend. We zullen eindigen met de grote vreugde van dit kleine Honda Belgium team.

1985 Le Mans. Ik werd de importeur van F Ford voor de Benelux.

1986 Francorchamps, 24 uur per dag geopend. BMW 635CSI. Met JM Pirnay en W Maljean.

1986 Francorchamps, 24 uur per dag geopend. BMW 635CSI. Met JM Pirnay en W Maljean.

1986 Francorchamps, 24 uur per dag geopend. BMW 635CSI. In het geel, de "Go Belgian" aanhangers.

1986 Francorchamps Honda CRX GR N

1986 Zolder EG Trophy. BMW 635CSI. Met JM Pirnay en W Maljean.

 

1986 Zolder EG Trophy. BMW 635CSI. Met JM Pirnay en W Maljean.

1986 Albi. Champ de France F3. Deelnemers aan deze race zijn Yannick Dalmas, Jean Alesi. Paul Belmondo, Eric Bernard, Eric Bachelart, Harald Huysman, Michel Trollé, Eric Bachelart, enz.

1986 Albi. F3. De eerste auto met de "Go Belgian" kleuren.

1986 Albi. F3. De eerste auto met de "Go Belgian" kleuren.

1986 Francorchamps. GrN-veld op Honda CRX van Team Nico Difiore.

1986 Francorchamps. GrN-veld. Bij de ingang van de bushalte.

1986 Francorchamps. GrN-veld. Vecht met Ph Ménage en Chantal Grimard.

1986 Zolder. -GrNveld op Honda CRX.

 

1987. Go Belgian" project om in het GrN-seizoen mee te doen in de "Go Belgian" kleuren.

 

1987. Mettet. Ik won deze uithoudingsrace met Thomas Dumonceau met zijn Golf GTI.

1987 Chimay endurance VW Golf GTI.

1987 Coxcide Gr N Honda CRX.

 

1987. Francorchamps 24 uur. Met Thomas Dumonceau en JM Pirnay.... We gaan naar de frontlinie.

1987 Francorchamps, 24 uur per dag geopend. Op Honda Civic van Nico Difiore met JM Pirnay en Didier Meerschaut.

1987 Bierset. GrN veld op Nico Difiore's Honda CRX.

 

1987 Bierset. GrN-veld op Honda CRX. Tarief remmen en twee minder.

1987 Bierset. GrN-veld op Honda CRX. Op drie wielen, zelfs in de regen. Die dag, zal Didier zichzelf voor de kust doden.

 

1987 Bxl Gare du Nord. Categorieoverwinning voor een zeer groot publiek.

 

1987 Zolder. Belgisch veld GrN. Op Honda CRX van Nico Difiore van Helm en Chapelle Motors.

1988 Francorchamps 24u. Op Honda Civic van Nico Difiore met JM Pirnay en wijlen Guy Neve.

1988 Zolder EG Trophy. Op Honda Civic van Nico Difiore met JM Pirnay en wijlen Guy Neve.

1988 Bxl Atomium. Belgisch veld GrN. Op Honda CRX.

1988 Zolder. Belgisch veld GrN. Op Honda CRX.

1989 Zolder. GrN-veld op Honda Civic van het Waterloo VGH-team.

1989 Bxl Atomium. GrN-veld op Honda Civic van het Waterloo VGH-team.

1989 Bxl Atomium. GrN-veld op Honda Civic van het Waterloo VGH-team.

1989 Francorchamps, 24 uur per dag geopend. Met Pascal Tillekaerts op Honda Civic van het Waterloo VGH Team. We zullen een van de enige twee pilootbemanningen zijn.

1990. België Procar veld. Ik reed de laatste koers van het seizoen op deze Honda CRX.

1989 Zolder. Belgisch veld GrN. Ik start vanaf pole in de eerste race van het seizoen.

1989 Procar F1 Honda Civic Francorchamps Procar F1.

1989 Zolder Honda Civic.

1989 Zolder. Belgisch veld GrN. Ik start vanaf pole in de eerste race van het seizoen.

 

getuigenissen

  • Test ONLINE
    2021-09-28 10:46:25
    Après avoir pris 30 heures dans une auto-école de Bruxelles plus 6 heures de préparation à l’examen et roulé près de 6 mois seule c’est assez confiante et encouragée par mon moniteur que je décidai de m’inscrire à l’examen pratique à Evere. Malheureusement, je ne le réussis pas. L’examinateur me dit que j’avais encore beaucoup de petites choses à travailler : je roulais trop lentement, n’étais pas assez sûre de moi et n’anticipais pas assez. Ayant été un peu déçue de mon auto-école avec laquelle j’avais finalement peu appris et surtout été mal préparée, je décidai de faire quelques recherches sur internet et tomba assez rapidement sur le site Go For Safe Driving de Rodolphe. Comme j’aime à le dire, il n’y a pas de hasard dans la vie et ma rencontre avec Rodolphe en est encore la preuve. Je pris donc contact avec lui et il fixa très vite un premier rendez-vous lors duquel, en moins de dix minutes, il avait compris ce qui n’allait pas comme notamment : ma position, ma technique du regard, mon manque d’anticipation. Rodolphe établit, dès lors, un programme et à partir de la semaine suivante nous nous sommes vus plusieurs fois pendant 3 semaines. Rodolphe a beaucoup d’expérience et une bonne pédagogie. Ses coachings sont riches, bien préparés et pensés pour nous faire réussir l’examen. On sent qu’avec lui on n’est pas juste un élève parmi d’autres, il a une approche individuelle pour chaque personne et travaille avec beaucoup de bienveillance sur nos lacunes et difficultés. J’ai bien plus appris avec lui que pendant mes 36 heures prises à l’auto-école. Dans la foulée, après avoir été bien coachée, j’ai enfin réussi mon examen pratique. Maintenant ma conduite est totalement différente et j'ai mon permis de conduire officiel! Je suis plus confiante, j’anticipe plus qu’avant, mes créneaux sont précis, je sais parfaitement où me positionner sur la chaussée et j’éprouve désormais du plaisir à rouler. Les conseils de Rodolphe m’ont permis de réussir l’examen mais me seront également utiles à vie. Mille mercis Rodolphe !
  • Melis C.
    2017-07-07 15:00:26
    C’est avec plaisir que j’ai pu constater l’intérêt qu’ils portaient à vos conseils, et surtout les questions qu’ils vous ont posés pendant cette formation. (..) Je ne regrette pas cette formation et même plus je la conseille au professionnel de la route .Monsieur Leenen Administateur gérant de la société City Tax
  • Iza A.
    2017-07-07 15:00:17
    En résume ce jour là j'ai pris une lessivée que je n'oublierai jamais, et j'ai passé une journée qui va résonner longtemps dans ma mémoire. J'ai appris énormément de choses en peu de temps. Quant à Francorchamps, superbe, impressionnant, très technique… JJL

Cookie-instellingen aanpassen

Beste gebruikers, deze site bewaart cookies op uw computer. Het doel is om uw ervaring op onze website te verbeteren en u tegelijkertijd meer gepersonaliseerde diensten aan te bieden.

Als u meer informatie wilt over de cookies die wij gebruiken, raadpleeg dan ons Privacybeleid. Door cookies te accepteren, stemt u in met het gebruik ervan. U kunt de instellingen van de cookies ook aanpassen.

Als u weigert, worden uw gegevens niet bijgehouden wanneer u deze site bezoekt. Er wordt slechts één cookie gebruikt in uw browser om uw voorkeur dat u niet gevolgd wilt worden te onthouden.

  • Instellingen aanpassen
  • Alle cookies accepteren en verdergaan naar de site